Hogyan vonzd be az új lehetőségeket az életedbe?

Úgy érzed, hogy stagnál az életed és elakadtál? Szeretnél, új munkát, párkapcsolatot vagy egyszerűen csak egy másabb életminőséget, szeretnéd, ha jobban mennének a dolgok? Igen ilyenkor jön a vonzás törvénye, meg a gondolkodj pozitívan. Jó, de mi van, ha az energia raktárad éppen lemerülőben és már szinte sehol sem látod a kiutat. Mindenhol csak az jön szembe, hogy mi nem működik. Vagy mi az, ami nincs épp jelen az életedben. Ilyenkor nehéz pozitívan látni, azt, aminek még a közelében sem vagy, és hát sajnos a vonzás törvénye is csak úgy működik, ahogy te működteted. Nem arról van szó, hogy nem működteted, hanem az épp aktuális energiák, nem segítenek neked új lehetőségeket bevonzani.
Mit tegyek ebben a helyzetben?
Az ember, test-lélek-szellem egysége. Olyan ez, mint a víz, van szilárd, folyékony és légnemű halmazállapota. Egyik a másikba át tud alakulni. Egy zárt rendszerben, ha több van az egyik halmazállapotban, ez azt jelenti, hogy kevesebb van a másikban, folyamatos az oda-vissza alakulás. A lényeg az egyensúly. Ha megbomlik az egyensúly, zavar keletkezik a rendszerben, ez elakadásként jelenik meg. Ha a test-lélek-szellem egységben elakadás jelenik meg, az egyensúly helyreállításával megszüntethetjük magát az elakadást is.
Hogyan állítsam helyre az egyensúlyt?
Minden elakadás az életben egy lehetőség az újrakezdéshez és ahhoz, hogy közelebb kerülj az igazi önmagadhoz, azt az életet éld, ami igazán a tiéd. Ez egy folyamat, aminek ideje van, ha siettetjük az sem jó, de ha húzzuk, halasztjuk az sem. Olyan ez, mint amikor fogyókúrázunk. Ha három napig éhezteted magad, lehet, hogy leadsz pár kilót, de hosszú távon nem lesz tartós az eredmény. Ha pedig minden nap egy kicsit diétázol is meg nem is, vagy halogatod az egészet, akkor szinten nem lesz eredménye.
Indulj el, de kis lépésekben. És fontos a rendszeresség is. Mit értek ez alatt?

  • Állj meg egy pillanatra és nézz körbe, mi az, ami a jelen helyzetedben a legégetőbb probléma, vagy mi az, ami a leginkább hiányzik? Ez a kiindulási pont. Ezt kell először tudatosítanod magadban.
  • Fogadd el, hogy ez létezik és van, a probléma vagy a hiány. Ez nem azt jelenti, hogy ez így jó, de ha harcolsz ellene és folyamatosan ezen őrlődsz, az nem segít.
  • Mi az, amit már ma meg tudsz tenni, hogy ez a helyzet jobb legyen? Ezt még az előtt mielőtt rátérünk arra, hogy rendezzük az energiánkat újra egyensúlyba. Fontos a feltérképezés, mert néha egyszerűen csak nem látjuk az erdőtől a fát, holott ott van az orrunk előtt egy kész megoldás. Mi meg pánikolunk, túlgondoljuk azt, ami egyszerűen orvosolható lenne.
  • Ha ezek után, még mindig úgy érzed nincs kiút, akkor jön az egyensúly helyreállítása. Itt egészen egyszerű dologra kell gondolni. A bal agyfélteke a „logikus” felünk, a jobb agyfélteke az „érzelmi” felünk. Testünk két oldalát is az ellentétes oldali agyfélteke irányítja. A jobb és bal agyfélteke közti egyensúly több-mint valószínű, hogy nincs meg, amikor elakadás van. Ha van egyensúly nincs elakadás. Íme, néhány egyszerű gyakorlat, amik közül választhatsz, hogy ezen elkezdj dolgozni:
  1. Rajzolj! Olyan mintát válasszunk, ami tengelyesen szimmetrikus. A legegyszerűbb a fekvő nyolcas. Többször egymás után rajzoljuk le, a kezet és az irányokat is érdemes váltogatni.
  2. Mozogj! Állásban a két karral ellentétes irányba körzünk egyikkel előre, másikkal hátrafelé. Ha szeretnéd még fokozni a hatást, akkor a karral az egyik, az ellentétes oldali lábbal a másik irányba körözz.
  3. Lélegezz! Légzőgyakorlatként a nádí-sódhana (váltott orrlyukas) légzés nagyon jól alkalmazható, ez megtisztítja az energia és idegrendszerünket és stressz oldó hatása is van. Hüvelykujjunkkal zárjuk el a jobb orrjáratot, és mélyen lélegzünk be a bal orrjáraton keresztül. Utána szabaddá tesszük a jobb orrjáratot és egyidejűleg elzárjuk a balt, a szabaddá vált jobb orrjáraton keresztül hosszan, kilélegzünk. Az előbbiek szerint most a jobb orrjáraton keresztül belélegzünk, balon keresztül kilélegzünk. Ezt ismételhetjük 5-10 alkalommal.
  • Ha kiválasztottad a neked tetsző gyakorlatot, építsd be a napi rutinodba, ez időben nem több, mint 10-15 perc és 21 napon keresztül minden nap végezd el.

Ezek után biztos, hogy elkezdesz változni és kimozdulni az elakadásból, újra energikus leszel, ami azt jelenti, hogy be tudod vonzani az új lehetőségetek, vagy épp megoldani a problémát.

Share on facebook
Megosztom
Share on email
Elküldöm

Szerző:

Önismereti munkafüzet

Hírlevél feliratkozás

Szeretnéd megtalálni az igazán neked való hivatást?

Ebben támogatlak heti hírleveleimmel és ingyenesen letölthető anyagaimmal. Iratkozz fel most és az ajándék önismereti e-book is a tiéd lehet, ami segít abban, hogy megtaláld az igazi hivatásodat!

* kötelező mezők
 
 
 
 

You have Successfully Subscribed!